Never going believe where I found my car 🔑 

Keys. 車🔑の鍵をどこで見つけたのか信じられない。

答えはここにあります⬇️💕tell you on YouTube ⬇️

カイヤの夜明け⬇️💕YouTube 

https://youtu.be/Ez01KfReXOo

 44 という数字は, the number 44 meaning

I found it at 4:04 this morning. 

the number 44, in 4:04 is a sign of angels love

 and protection. As you go through life, your 

personal guardian angels are keeping a

watchful eye on you. they are making sure

you are safe and protected. I knew my mom 

and dad came back to visit me. they left 

me a sign. Love you mom and dad 💕💕💕


今朝4時4分に見つけた.

4:04 の 44 という数字は、天使の愛と保護のしるしです。 あなたが人生を歩むとき、あなたの個人的な守護天使はあなたを見守っています。 彼らはあなたが安全で保護されていることを確認しています。 私は母と父が私を訪ねるために戻ってきたことを知っていました。 彼らは私にサインを残しました。

パパとママ大好き💕💕💕


Love the rain

雨大好き



キャッシュちゃんも

So does Cash


yesterday quiz /昨日のクイズ


yesterday quiz 

60% choose love

35% choose food

5% choose intimacy


昨日のクイズ

60%が愛を選ぶ

35%が食べ物を選ぶ

5% 親密さを選ぶ


愛してるよ

Love you

Caiya