Wow when it rains it pours !!!

My living room was flooded by a pipe bursting.

🚰🚰🚰

Second time this month ‼️‼️Crazy and scary.‼️ I was trying to get

someone to fix it for 3 days......

very frustrating‼️‼️

No water, no lights.🛁🛁🛁

AND ⁉️⁉️⁉️

  Now i have hole in my ceiling. 

I hope no creature comes out of that hole.

🐭🦊🐷

there were raccoons 🦝🦝🦝in my garden 

before.and i live in Tokyo

No sleep tonight.👀👀👀

Wait I think I hear something. 🦻🏻🦻🏻🦻🏻Lol

うわー、雨が降ると降り注ぐ!!!

私の居間はパイプが破裂して浸水しました。🚰🚰🚰

今月2回目‼️!️クレイジーで怖い。!️私は取得しようとしていました

3日間それを修正する誰か......非常にイライラする!️!️

水も照明もありません。🛁🛁🛁

そして⁉️⁉️⁉️

   今、天井に穴が開いています。 その穴から生き物が出てこないことを願っています。🐭🦊🐷

以前は庭にアライグマがいました🦝🦝🦝そして私は東京に住んでいます

今夜は眠れません。👀👀👀

待ってください。何か聞こえると思います。 

🦻🏻🦻🏻🦻🏻笑

愛してるよ

Love you

Caiya