Reflections/内省

Today’s forecast 

We might feel lost with our emotions today..
It‘s not neccessary for us to know what is in 
the future. 
It's not neccessary to see what ’s around us..
We must know what ’s within our heart..
Honor this moment..
When we Avoid how we feel it makes it worse..
Be sad if we are. cry if we want..
Be angry it ’s ok..
Do not regress our emotions..

Let's also Look at the good..
Everything that happens to us is a gift and 
 has a meaning. 
Life is precious...Live in the Now.. 
from gratitude everything begins...

グーグル翻訳
今日は感情に迷うかもしれません。
将来がどうなるかを知る必要はありません。
私たちの周りにあるものを見る必要はありません。
私たちは自分の心の中に何があるのかを知る必要があります。
この瞬間を尊重します。
私たちがどのように感じるかを避けるとき、それはそれを悪化させます。
もしそうなら悲しい。 必要に応じて泣きます。
怒って大丈夫です。
私たちの感情を後退させないでください。

良いものも見てみましょう。
私たちに起こることはすべて贈り物であり、意味があります。
人生は貴重です...今を生きる..
感謝の気持ちからすべてが始まります...



愛してるよ
Love you
Caiya