Finally found my samurai 🥷. 

ついに侍を見つけました🥷

Wow I had this wild amazing dream!!💕💕💕。

Finally found my samurai 🥷.  Then I woke up.👀

He must be coming soon. 😂 lol


私はこの素晴らしい夢を見ました! 💕💕💕

ついに侍を見つけました🥷。 それから私は目を覚ました。 👀

彼はすぐに来るに違いない。 笑😂😂😂




Today’s forecast 

Sometimes we need more than our eyes to see 

where we want to go. We need to use all of 

our tools today to stay on the right path. 

Don’t get lost in the fog by using only your vision. 


行きたい場所を見るために、目以上のものが必要になることもあります。 正しい道を歩むためには、今日、すべてのツールを使用する必要があります。 視力だけを使って霧の中で迷子にならないでください。


愛してるよ

Love you

Caiya