My dog loves me with or without makeup. Lol

私の犬は化粧の有無にかかわらず私を愛しています笑

I don’t take myself so seriously.. laughing 

at myself and life is so much better…

私の犬は化粧の有無にかかわらず私を愛しています。 笑

私はそんなに真剣に考えていません..笑う

私自身と人生はとても良いです…

Today’s forecast 

Pride and sensitivity to our ego is unstable.

Check our emotions

Passion is perfect …

But our ego can make us weak.

We must know who we are…

you are you...

私たちのエゴに対するプライドと感度は不安定です。

私たちの感情をチェックしてください

情熱は完璧です…

しかし、私たちのエゴは私たちを弱体化させる可能性があります。

私たちは自分が誰であるかを知らなければなりません…

あなたはあなた...

Happy Mothers Day to all you beautiful 

mothers out there. Have a beautiful day.

母の日おめでとう

愛してるよ

Love you

Caiya