No one saves us but ourselves. 誰も私たちを救うのは私たちだけです。 No one can and no one may. 

We ourselves must walk the path. We must let 

go of fear, channel the version of ourselves 

that is the embodiment of our dreams and 

aspirations. Let go of who we were and 

step into who we will become. Just as a 

snake sheds its skin, we must shed our past 

over and over again.


誰も私たちを救うのは私たちだけです。 誰もできませんし、誰もできません。 私たち自身が道を歩まなければなりません。 私たちは恐れを手放し、私たちの夢と願望の具現化である自分自身のバージョンを導きます。 私たちが誰であったかを手放し、私たちが誰になるかを踏み出します。 ヘビが皮膚を脱ぎ捨てるのと同じように、私たちは過去を何度も脱ぎ捨てなければなりません。



Today’s forecast 
Time to confront something
It’s unavoidable. 
Its on the path you need to go.
Its going to feel fabulous finally confronting this.
何かに立ち向かう時
やむを得ない。
それはあなたが行く必要がある道にあります。
ついにこれに立ち向かうのは素晴らしいと感じるでしょう。
愛してるよ
Love you
Caiya