be kind to ourselves/自分に優しくする

we are amazing and we are worth it.... 私たちは素晴らしく、それだけの価値があります。

drink lots of water..

take our vitamins..

Self care

自分に優しくする

私たちは素晴らしく、それだけの価値があります。

たくさんの水を飲む。

私たちのビタミンを取る。

セルフケア



Today’s forecast 

It might be hard for us to focus today.

Scattered brain..

We might not have the energy to get everything we want done.

That ’s ok . lets be kind to  ourselves .. 

just do what we can. 


今日は集中するのが難しいかもしれません。

やりたいことをすべてやり遂げるエネルギーがないかもしれません。

それで大丈夫です 。 自分に優しくしましょう..ただ

できることをしなさい。



Yesterday’s picture is at Tamagawa.

I am a monkey not a bear lol

昨日の写真は玉川です。

私はクマではなくサルです笑

コメントしてくださってありがとうございます❤️


愛してるよ

I love you

Caiya