energy of a ladybug is all about our inner child. 子供の頃のその熱意と無邪気さにつながるように私たちに言っています。

telling us to connect with that enthusiasm 

and innocence when were children. Giving 

us very high healing vibration.

 3 Lady bugs luck… 6 spots… orange

Wow soooo lucky..new love, new career… lots of opportunities. when is the last time you 

saw a ladybug?

てんとう虫のエネルギーはすべて私たちのインナーチャイルドに関するものです。 子供の頃のその熱意と無邪気さにつながるように私たちに言っています。 私たちに非常に高い癒しの振動を与えます。てんとう虫を最後に見たのはいつですか?



Today’s Forecast 4/19

Moon (Sagittarius) Square Mars (Pisces)

Although today we may feel
passionate we may also feel quite moody. 
We may become excited easily, argumentative, 
and to quick to take action. Try not to 
disagree with opposite sex. Also do not 
waste money today.

今日の予測4/19

月(いて座)四角い火星(うお座)

この広場で私たちは情熱を感じますが、私たちもかなり不機嫌かもしれません。 私たちは簡単に、議論の余地があり、すぐに行動を起こすようになるかもしれません。 異性に反対しないようにしてください。 また、今日はお金を無駄にしないでください。