みてね💙
https://youtu.be/pXJ9uKzuyTM







our power of happiness is all inside of us. 

私たちの幸せの力はすべて私たちの中にあります。 それを輝かせて.. Let it shine..



astrology april 11th

Mercury → Taurus


When Mercury is in Taurus, our mind works 

slowly, but thoroughly. During this time, we tend 

to dogmatism and silence. We are now more 

concerned with our advantage. If we form 

a judgment about something during this time,

 we usually hold onto it.


占星術4月11日

マーキュリー→おうし座


マーキュリーがおうし座にいるとき、私たちの心はゆっくりと、しかし徹底的に働きます。 この間、私たちは独断と沈黙の傾向があります。 私たちは今、私たちの利点にもっと関心を持っています。 この間に何かについて判断を下す場合、私たちは通常それを保持します。


愛してるよ

Love you

Caiya