Wishes granted Cash!! Look at that smile!!

願いはキャッシュちゃんを与えられました! その笑顔を見てください!


astrology forecast for March 10

Mercury → Pisces

When Mercury stands in Pisces, we can feel torn between mind and feeling. We are particularly 

fond of our fellow human beings, but we could 

neglect our interests. 


占星術予報3月10日

水星→うお座

水星がうお座に立つとき、私たちは心と感情の間で引き裂かれているのを感じることができます。 私たちは特に仲間の人間が好きですが、私たちの利益を無視することができます。


愛してるよ

Love you

Caiya