stuffed beef peppers ビーフペッパーの詰め物とバターマッシュルームのおかず....信じられない...おいしい …..with a side dish of butter mushrooms.... unbelievable... Yummy

Astrology forecast  for February 5th

Moon → Aries

The Aries Moon transforms us into a bundle of energy and gives us confidence in our own skills. We act 

spontaneously, but also responsibly, and we have a 

bright, sharp mind. we start new projects and have 

high assertiveness. Now it is the best time to 

tackle difficult things.

But。。。。。。

Moon (Aries) Square Mars (Capricorn)

This Square could easily make us excited,

 argumentative, and hasty. Disagreement 

with the opposite sex . We could 

waste money, repress our emotions, 

and feel moody and passionate.


2月5日の占星術の予測

月→牡羊座

牡羊座の月は私たちをエネルギーの束に変え、私たち自身のスキルに自信を与えてくれます。 私たちは自発的に行動するだけでなく、責任を持って行動し、明るく鋭い心を持っています。 elanを使用して、新しいプロジェクトを開始し、高い自己主張を持っています。 今こそ、困難なことに取り組むのに最適な時期です。

でも。。。。。。

月(牡羊座)四角い火星(山羊座)

この広場は、私たちを興奮させ、論争を巻き起こし、急いでさせる可能性があります。 異性との不一致は脅かされます。 私たちはお金を無駄にし、感情を抑圧し、不機嫌で情熱を感じることができました。


愛してるよ

Love you

Caiya