My friend surprised me and took me to Calgel

 Company.In Meiji-jingumae. 友達がサプライズしてくれた!!! 彼は私を(Calgel)カルゲルに連れて行った。明治神宮前

For a manicure. Wow so nice!!! 

Can’t wait to go back…thank you Mr. Suzuki, 

Shoko, and Hitomi..

マニキュア。 すごいとても素敵!!!

戻るのが待ちきれません…スズキさん、ありがとうございました。

しょこさん、ひとみさんありがとうございました..Calgel 素晴らしいです.


https://mogabrook.com/company

Astrology  for February 2

Moon → Pisces


The Pisces Moon makes us sensitive, dreamy, and introverted. We have a lively imagination and also dream expressively. Meditation and contemplation are in the foreground on these days. The real

 world is far away. WE may also feel the need 

to immerse in our inner self.


Moon (Pisces) Sextile Mars (Capricorn)


This Sextile gives us great willpower, courage, practical action, resourcefulness, activity, love of truth, and openness.


2月2日の占星術


月→うお座


魚座の月は私たちを敏感で夢のような内向的なものにします。 私たちは生き生きとした想像力を持っており、表現力豊かな夢も持っています。 最近は瞑想と熟考が前面に出ています。 現実の世界は遠く離れています。 私たちはまた、私たちの内なる自己に没頭する必要性を感じるかもしれません。


月(うお座)セクスタイル火星(山羊座)


このセクスタイルは私たちに大きな意志力、勇気、実践的な行動、機知に富んだ、活動、真実への愛、そして開放性を与えてくれます。


愛してるよ

Love you

Caiya