It never ceases to amaze me how diligent and 
hardworking the people of japan are. People 
taking their roles in the community with pride 
in helping one another is at core of what 
makes japan such a beautiful country.  The 
policemen, NTT, and tepco. I am so utterly 
grateful for their assistance and I owe a 
great deal to them for helping me today
 I love japan and the Japanese people.
Translation for google グーグル翻訳
私は驚いた
日本の勤勉な人々。 人
互いに助け合う
日本をとても美しい国。 
警官、NTT、東京電力。 私はそうです
彼らの援助に感謝します。 彼らが今日私をどれだけ助けてくれたか、それは私を泣かせました。
  私は日本と日本人が大好きです。
愛してるよ
Love you
Caiya