Freezy Mud bath 🛀 フリージーマッドバス

I took the aqua line 🚘 and went on an adventure.

No destination planned. 🔃

I ended up on a muddy beach. 🏖 

My dog Cash 🐕was having a blast. Running in 

and out of the mud into the water. 

It was so slippery I fell into the mud and 

started sinking. 

I pulled myself out and i was covered 

in mud from the waist down.

 The mud seeped into my 2 pair of long 

underwear I was wearing. Omg I was freezing.☃️

What an adventure. My butt is still cold.💨

Cash 🐶is sleeping in my bed completely 

exhausted from our day…⚾️

フリージーマッドバス🛀

私はアクアライン🚘に乗って冒険に出かけました。

目的地は計画されていません。🔃

泥だらけのビーチ🏖にたどり着きました。

私の犬のキャッシュちゃん🐕はとても

楽しんでいました。

とても滑りやすく、泥に落ちて

沈み始めた。

私は自分自身を引き出し、私は覆われました

腰から下に泥で。

  寒かったです。☃️

なんて冒険だ。 お尻はまだ寒いです。キャッシュ

ちゃん🐶は私のベッドで完全に眠っています

私たちの日から疲れ果てた…⚾️

Astrology/ Tarot

December 6 Forecast 

Do not avoid

Do not run away

Do not go to far and

Lose your way. 

Stay in your zone

今日の占星術/タロット

避けないでください

逃げないで

遠くに行かないで

道に迷う。

集中し続ける