英語から翻訳
ドノン神父、私のライフ先生が亡くなりました。
彼が金曜日に亡くなる前に私は彼に会えてとても感謝です。ちょっとしたチーズケーキもシェアしました。

ドノン神父は私の人生の多くの点で暗闇の中で私の光でした。
私の結婚の大部分は彼が私にそれを通して助言した。
過去3年間は裁判で非常に厳しいものでした。彼はいつもそこにいて、私を笑わせ、彼の子供時代についての話をしてくれました。

今日は最後の別れを言いました。
私は寂しが、悲しさはないですなぜが私の人生の中で彼を迎えることができて本当に幸運です。

私たちはいつかまたイチジクのクッキーまだ食べること信じてる。
私たちのお気に入りのクッキー。

大好きなドノン神父
安らかに眠る。
また会うまで。

Father Donnon my teacher of life passed away.
I was so lucky to see him before he passed away on Friday. We even shared a little cheesecake.

Father Donnon was my light in time of darkness at many points in my life. 
Most of my marriage he counseled me thru it.
The last 3 years was very tough with the trial. He was always there making me laugh, telling me stories about his childhood, and just making everything seem like a lesson that I was going to get thru.

I said my last goodbyes today.
I will miss him greatly but I am so lucky to have had him in my life. 

I know someday we will share fig newtons again. 
Our favorite cookie.

I love you Father Donnon
Rest In Peace.
Till we meet again.