おはようございます😃
Good morning 😳
Today’s book
今日の本

父の好きな本。
この本は80年間印刷されています。
私が10代のとき、父は私にこれを読んでもらいました。
今日は図書館で見つけました。 ほほえみました。
My fathers favorite book.
This book has been in print for 80 years.
My father made me read this when I was a teenager.
I found it in the library today. It made me smile. 


昨日、私のワークアウト。9.8キロ。階段の12フライト。
筋肉が少し痛い

Yesterday, my workout. 9.8 kilos. 12 flight of stairs.
My muscles are a bit sore

カテキンは、細胞の損傷を防ぎ、他の利点を提供する天然の抗酸化物質です。 これらの物質は、体内でのフリーラジカルの形成を減少させ、細胞や分子を損傷から保護することができます。 これらのフリーラジカルは、老化やあらゆる種類の病気で役割を果たすことが知られています。

Catechins are natural antioxidants that help prevent cell damage and provide other benefits. These substances can reduce the formation of free radicals in the body, protecting cells and molecules from damage. These free radicals are known to play a role in aging and all sorts of diseases.

素晴らしい日を過ごしてね。
Have an amazing day.

愛してるよ
Love you
Caiya