こんばんは🙏
Good evening 🙏

I would like to explain my feelings towards my decision.
My attorney submitted the appeal document on 2/14/2020. 
Decision to appeal or not to appeal was a very difficult one without enough time to make a clear decision.
Appeal documents must be submitted 2 weeks after the judgment. For me, 2 weeks was too short to decide. Also, I can withdraw the appeal at any time, according to my attorney, so I appealed and would like to think more about my case. 
The contents of my judgment made my children so confused and upset. My priority is and always will be a mother, so I would like to think of them and the best way to help them with this judgement. 
Many people have the image that trial is the place to battle but I did not have any intention to fight with Mayo from the beginning. 
I would like to tell that the truth since a lot of false stories are broadcasted. 
I believe that many DV victims have the similar situations this is also a major concern for me.
Upon receiving many heartwarming messages I had a hard time to decide if I should appeal. I appreciated each and every one of them. 
There were so many misunderstandings in the judgment. I appealed because I would like to state the facts and clear up these misunderstandings.
                                                caiya

私の裁判についてお伝えさせていただきます。
2020年2月14日、私は、弁護士さんに依頼して控訴書類を提出しました。
正直、控訴するかしないかで心は揺れていましたし、ゆっくり考える時間はありませんでした。弁護士さんによると、1審判決後、2週間以内に控訴書類を提出しなければならないとのことでした。2週間という期間は私にとってはとても短すぎました。控訴は、いつでも取り下げられると弁護士さんから聞いたので、まずは手続をして、もっとしっかりと今回の件を考えようと思いました。
今回の判決結果については、誰よりも私の子供たちが困惑していました。母として子供たちと向き合っていたいという点が私にとって最も大切なことですから、私は、子供たちのその困惑を解きたいと思いました。裁判というとどうしても戦うというイメージですが、麻世さんと喧嘩をする気持ちははじめからありませんでした。
また、事実でないことが数多く報道されていたので、裁判で真実を伝えたいと思いました。今回、今までDV被害にあった方たちは、私と同じ思いをして来たのではないかも思いました。
控訴をするかどうかは、いろんな方からの心温まるまるアドバイスも受けて、とてもとても悩みました(これらのアドバイスには、深く感謝いたします。)。判決には多くの誤解がありました。私は、裁判所に伝わらなかった細かいニュアンスを、心を込めた言葉で説明して、誤解を解きたくて、控訴することにしました。

愛してる
Love you
Caiya