おはよう😍
Good morning 😘


ハーマンさんは私たちの町のホームレスです。 彼はいつも私たちの家にいました。

英語からの翻訳
間違っている可能性があります
クリスマスは愛はあげる時。他の人に自分を捧げ、犠牲にする。
私の母と父から教えられました。
私たちの家いつもおぺんでした.
ホームレスもオーファンも.ある時,8人のオーファンたち私たちと住んでいました。
私は子供たちに同じことを教えました。私たちはホームレスに家を開き、クリスマスとお正月にはおにぎりを作ります。
私たちはオーファンさんたち施設で時間を過ごします
いしょに遊びます.
私の子供たちは赤ちゃんからやってるから自然になる
クリスマスは愛と喜びと平和のお祝いです。
これらは、私たちが誰にでも与えることができる最高の贈り物です。
私の両親にとても大きな愛がとても感謝しています。
愛、喜び、平和に満ちたメリークリスマスをお祈りします。
愛してるよ
Caiya

Christmas is a time for love. Giving and sacrificing of ourselves to others.
I was taught from a small child it’s better to give than receive. 
As a child growing up our house was open to everyone. 
The homeless, the orphans. At one point we had 8 children in our house that were abandoned. 
I have taught my children the same. We open our house to the homeless and on Christmas and the new year we make rice balls. We go and feed the homeless.
 As I did as a child. 
We also spend time at one of the orphanages 
singing and playing.
My children have done this even before they could talk it’s become an important part of their lives. 
Christmas is a celebration of love and joy and peace.
These are the greatest gifts we can ever give to anyone.
I am so grateful to my parents for giving me such great love. 
I wish you all a Merry Christmas filled with love, joy and peace.
I love you
Caiya