おはよう😃
Good morning 😃





ザイオン(息子)の誕生日のお祝い 🎉 
私の家族はイベントを祝うのが大好き🎉
毎年祝う特別なイベントが12以上あります🎉
私たちが一緒にいない場合、私たちはすべて
一緒にいるときに祝います。🥳🥳
昨日シオンのプレゼントが届きました🥳
モノポリーガイ😃
思い出を祝うことは私たちにとってとても
重要です🎉
家族と思い出を作る😘
幸せです🥰

Zion’s birthday 🎉 celebration
Happy Birthday babe🥳🥳
My family loves celebrating events🎉
We have more than 12 events to celebrate 
every year.🥳
If we are not together we celebrate when 
we are all together.🥳
Zion’s present the monopoly guys art.⭐️
Celebrating memories are so important to us🎉

愛してるよ
I love you
Caiya