おはようございます😃
Good morning😃


私の子供からのリクエストにより😲
私は母を有名なグラタンポテトにしようとしています😅😅😅
私は挑戦を受け入れますが、....
母と父は素晴らしいシェフでした😋😋😋 
そして私の子供たちは味をとてもよく覚えています。
母の味に近づいたら最高です。
時間がたてば分かる。
By request from my kids😱😱I will be ATTEMPTING to make my mother’s famous au gratin potatoes.😅😅😅
I accept the challeng but......
My mother and my father were both amazing chefs.
And my children have very well developed taste buds.
If I come close to my mothers flavor it will be fabulous.
Time will tell. 
私の親友マリブは私に前向きな強化を与えています。
ありがとう、マリブ😘😘😘
My best friend Malibu is giving me positive vibes.
Thanx Malibu😍😍😍
素晴らしい日曜日を❤️❤️❤️
Wishing you best Sunday ever❤️❤️❤️