毎朝1杯温水のレモン入り.
Every morning 1 glass of warm water with lemon.
セージで家をデトックスしました。空気は浄化されています. セージはすごい。私の母はネイティブアメリカンです。 私は子供の頃から使用しています。
I burned sage throughout the whole house. The air is purified. Sage has many benefits. I have been brought up using sage since childhood.

ポジティブな雰囲気の私の家が大好き。
I love my house with great positive vibes. 

私のパワーストーン
My power stones.



愛してるよ
I love you
Caiya