おはようございます😃
Good morning 😃

⬆️⬆️⬆️

ウエストからさらにマイナス-2cm. ⬇️⬇️⬇️

I lost another 2cm from my waist.



このブログで私がどのようにダイエットしているかをお伝えしたいと思います。私の運動、私の食べ物。 私のライフスタイル、そしてダイエットのすべての経験。ダイエットは退屈やストレスになることはありません.
開始する必要があるもの:
ノート
1.誠実さ
2.裸または水着の自分の写真。
週二回。
3.週に一度測定します。
4.体重を取らないでください。
あなたがどのように見えるかは重要です
5. 目覚めるとすぐと就寝時間大きなレモンの温かい コップ一杯。
6.自分への愛。
7.毎日感謝していること。
8.笑顔と笑う能力。
私と一緒にこのジャーニーをしたい人。始めましょう。ホームワークやってね。クラスは来週から始まります。笑
良い週末を
愛してるよ
caiya
I would like to tell you how I am dieting on this blog. My exercise, my food. my lifestyle, and all my experiences with dieting. Dieting should  never be boring or stressful.
What you need to start:
Notebook
1. Honesty
2. Picture of yourself naked or swimming suit. All angles
    twice a week. 
3. Measurements once a week. 
4. Do not take your weight. It is about how you look 
     and feel not how much you weigh. 
5. Every morning upon waking up and before going to    bed a large glass of warm lemon water. 
     If you do not like lemon than warm water only.
6. Love for yourself.
7. One thing you are grateful for everyday.
8. A smile and the ability to laugh. 
Anybody that wants to take this journey with me. Lets start. Finish your homework above. Class begins next week. lol
Have a great weekend.
I love you
caiya