ある日私は再び笑うだろう
          ある日私は再び信頼する
  今日ではないかもしれないが、私の傷ついた心は修復するだろう。

そして、あなたが私と同じように感じたら...

もう一度笑うよ
          もう一度信じるよ
                   あなたは再び愛する

私はあなたの傷ついた心が私のように修復すると信じています。
ただ時間が必要です。

私はあなたの傷ついた心の痛みを感じる
愛してるよ
caiya


One day I will laugh again
         One day I will trust again
 Maybe not today but my broken heart will mend.

And if you feel the same way as me....

You will laugh again
         You will trust again
                  You will love again 

I believe your broken heart will mend as mine.
We just need time.

i feel the pain of your broken heart
I luv you
caiya
みてね
インスタ⤵️⤵️🔃