Hello
私の前世では、私はおそらく日本人でした。
In a previous life I was probably Japanese.

私は小さい時、私は日本人になりたかった。
When I was little I wanted to be Japanese.
だから昨日の仕事は素晴らしかった.
So yesterday’s job was so fantastic.


私の髪の毛で私の弓を見てください.
マークプリンセスゆき
Check out the bow in my hair.
Make-up and hair by princess yuki.
昨日おつかりさまでした.
Thank you for yesterday.

愛してるよ
I luv you
Caiya