Hello








それから私の散歩は、善の展覧会があるネズー美術館に続いた。

庭は青山にあることびっくりでした、とてもへいわのところ。 禅の展示は仏像でした。 修道士からの書道。 ワオ。

それから私は歴史博物館の神宮前に続きましたが、ビール祭りがありましたので、ちょっとそち最小行きました。(笑)いいえ、私は飲まなかった。 。 新しいオリンピックスタジアムの進歩を見るためにまた行きました。

しかし、そのとき私は何かを聞いた.....

  My walk continued to the Nezu Museum in Aoyama. There were doing a Zen exhibition. The garden was so peaceful hard to believe that exists there in the middle of Tokyo. There were Buddha statues calligraphy from monks etc.

Then i went to Jingumae to check out the historical museum. Incredible building. But the beer festival also caught my eye. Lol No I didn't drink. Then i went to check out the progress of the new olympic stadium. But i heard a familiar sound and......... 

愛してるよ

I luv you

Caiya