Hello


私は昨年、クラブ・マガを少し勉強した。また始めた。

それは私の自信、私の姿勢、私の徳郁を構築する、それは私に良いチャレンジです。

私には素晴らしい教師がいます。 彼を感謝しています。

クラブ・マガ

インストラクター

ボアズハガイ

090-2995-0945

www.kravmagatokyo.com

山本キッドアカデミー

I was studying Krav-Maga last year for awhile. It is very powerful to understand the art of self defense.

I am starting again because it gives me so much more than I first imagined.

It builds my self confidence, my posture, my discipline, it challenges  me to be a better me.

I have an amazing teacher. He has so much depth. I am so grateful he is in my life.

Krav-Maga 

Instructor BOAZ HAGAY

090-2995-0945

Yamamoto kid Academy 



あしてるよ

I luv you

Caiya