おはよう爆笑Good morning


I want to thank you all for reading and commenting on my blog.
Truly from my heart that means alot to me.
みんなさん、ブログ読んでくれって、メセジくれて、本とにありがとう、こころから すごく監視やしてます、

川崎麻世さん 私のブログきのうハッピーじないわかります
Mr. Mayo Kawasaki I know your not happy with my blog yesterday.

Mr. Mayo Kawasaki you  have asked me to write about  only happy times. But life has truth. Life is not always happy. I have listened to you and never had my voice. Let me speak my truth. I do not do it to reflect bad on you or your life. But to have healing in mine. Please understand my heart. Please understand just because we are in the public eye we do not  have to always pretend and lie about who we are.
Let me finally be me. . .  not the character I am on TV.

川崎麻世さん、あなた私にハッピーのことだけブログして、おねがいした、わかります、
でも人生真実ある、人生いつもハッピーでわない、私いままで、あなたのおねがいずっと来てました、じんぶんの声なかった、わたしの真実、露骨 (フリー) させってください
私あなたにわるくさせってのためにじないです、わるいぐちでわない、
私のヒーリングのために、私のこころりかいしてください
私たちげいのじんだからすべてうそうとかないしょうもやっだ
ほんとのカイヤみんなにみせたい,
Please understand me.
りかいしてください
 
I will write a reply later to your blog with pictures

あとであなたのブログこたえします、
sashinnいれます、



いい日過ごしてね
Have a good day.

xoxo
caiya