おはよう爆笑Good morning

Yesterday was my birthday
昨日誕生日だった

Thank you for all your well wishes. Flowers. And gifts.
みんなさんいろいろ本とにありがとう
すごく嬉しかった
So happy



川崎麻世さんもお花もありがとう

Thank you Mr. Mayo Kawasaki

As for the letter
レターにかんして
川崎麻世さんのブログで


my  memory is a little different lol
私のメモリちょっとちがおうかも (笑)



My modeling pictures
私のモデリングのさしん


When i met Mr. Kawasaki
川崎麻世さんに出会ったとき

I never give my number to strangers
電話番号しらない人あげない

And i thought you were strange for asking so much
それともあなたちょっとおかしとおもいました
すごくきくから 電話番号ね
 
I thought you liked boys
女より男すきと思った


あなたの電話番号もらった
You gave me yours.

When I called you said Susie
私電話したときあなたスージーとよばれた

Wow ひどい
Kathy was your english teacher
カーシ さんあなたの英語先生
Susie was a girl you were dating
Susieさんその時の????!

まま、、、むかしのことよ
It was a long time ago

Funny now
今はおもしろいけど


Please hurry and give me the other present please
I love presents
早くも一つの著だい 
ぷれせんつ大好き

Lol


Have a great day
いい日過ごしてね

xoxoハート唇ハート唇ハート
Caiya唇ハート唇ハート唇Caiya