5年前、私の最初のジュエリーデザインが新しいママの元へ行きました。
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


私のジュエリーを身に着けた時に、和子さんは自然を感じたと言ったわ。。。
私は泣いてしまった。。。


このジュエリーピースは私の母をイメージしてデザインしたの。
(私の母はネーティヴ・アメリカン インディアン)


二つの羽のデザイン


同じ気持ちを感じた


それは私にとって非常に特別な瞬間だった。


私のベイビー大事に使ってね。。。
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


素敵な一日を。。。

xoxo
Caiya



Maniac Monday My first baby...



5 years ago my very first jewelry design went home with a new owner today...

I cried as Kazuko told me how she felt when she wore it...she felt nature...

It was created in memory of my mother....who is a native american..

the design is of 2 feathers...with two different styles....
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

She felt how I felt when I created it..

It was a very special moment for me....

Please take care of my baby, Kazuko...
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

Have a incredible day..

xoxo
Caiya