最高の相棒。
笑顔をたえまなく作ってくれるひと、そんなひとと最近口論になった。
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

私の太陽、私の最高の相棒シオンはこの手紙を書いてくれた
まだ16才ということを忘れさせる内容で彼にも勇気がいることだったろう、私がどんなに恵まれた人生を送っているのか、その手紙は教えてくれる
感謝してもしきれない。
息子は私と共に在ることを教えてくれたのだ。
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


僕は気づいたよ、敬意をもってあなたに接しなかったと。
あなたは何より価値のあるひと。
数週間で出来た溝を埋めたい、あなたは僕が愛してると言えるひと。
僕を育てるために多大な犠牲を払ったことを感謝してなりません。
十代という時期に入ったから失敗と学ぶことが必要です、それは何より大変なんだね。
頑張ってほしいと思ってるでしょ?
僕は完璧ではないし、とりわけ一番というわけでもない、そしてあなたの満面の笑みの責任も持っている。
やってみるよ、笑顔がみたいし一緒に過ごした時間が愛おしいからね。
あなたを幸せにしたい僕より先に。
先週フェイスブックでね「人生で大事なことを5つ挙げるとしたら、考えぬきにして」そう聞かれて一番最初に浮かんだのは
お母さん、あなたです。
愛してるよ
5つ選ぶうちに解った今のままでは良くない方向へ行くと。
成長しなきゃね一番であるために過ちから学ばなければ
とはいえ許してほしいまだ助けてほしい一番であるために
そしてまた僕は失敗する、時々間違ってることをする、とても愛しているけどその間違いが心底苦しめていないといいな。
愛してる、3回目だね
でも本当だよ。
僕の母はあなただけ、愛してます。
覚えてる?グアムに居たとき毎晩30分電話かけてた切らなきゃならないと知っていながら、2回泣いたんだ話した長さぶんね1時間ぐらい。
よくこっちに来てくれたね、そして
帰った
あなたが寝たあと枕をよせさもここにいるかのように香りにうずまり眠りについた。
いなくなってからでは遅くてそれすらしたくなかったけど
居ないとなんかどうにかなりそうで寂しくて。
ケンカをやめようよ、改めたい
だってあなたが笑顔のときは僕も笑顔でいるから
お母さん、愛してるよ。5回目だね。

シオンより

My best buddy, the one who can make me smile no matter what and I have been quarreling recently. My sunshine , my best buddy, Zion wrote me this letter. I forget sometimes he is only 16 and I put a little to much pressure on him. This letter made me see just how lucky I am to have him in my life. So grateful. He told me I could share it with all of you.


I realize that i havent been treating you with the respect that you deserve and more than anything i want to mend the gap that has been created in the past few weeks. I value you, I love you, and I am grateful for all of the sacrifices youve made for me. However, recently, as a teenager it has been more important for me to make mistakes and learn from them. I realize that its hard to take, and more than anything, you want me to to be the best me. Im not perfect. Im not the best. And im the person that can make you smile to the full extent. but i try. I want to see you smile. And i cherrish the time we spend together. I want to make you happy and you are my first priorty. On my facebook last week. Someone asked me what are the 5 most impotant things in your life. WIthout even thinking, the first thing that popped up in my mind is u. I love u. And i understand that the choices I make right now in your perspective might be the road to hell. But in order to grow, in order to become the best me, I have to learn from my mistakes. Despite my foolishness, I hope you can forgive me and still help me be the best me. And I will fail. Sometimes Ill do the wrong thing. I love you so much. and i hope my failures didnt hurt you too much.
Ive told you i love you 3 times now. I really mean it. You are my only mom. I love you. DO you remember when i was in guam? I called you everynight for about 30 min. And when i had to hang up I cried for twice as long as i talked to you. Thats an hour. WHen you would visit me. and you left. I would take the pillow you slept on just so i can smell you while i sleep so i can pretend your still here. I dont want to do that after its too late. I miss you like crazy when im not with u. Lets stop fighting and make ameds. Cuz when you smile, I smile. I love you mom. Thats the 5th time I said it.

Zion

Have an amazing day,
Xoxo
Caiya