大切なママへ

今までマミーて呼ばせてもらってたけど、今日からママって呼ぶね。

僕は、今じゃ大きくなったけど、グアムに行った時、ママの肩までぐらいしかなかったの覚えてる?

一人でグアムに行ったから、ママに会えなくて、ママのきれいな顔がみれなくて毎日泣いていた。

悲しい毎日だったけど、学んだ事も多かったよ。いつどんな時でもどんな事でも一緒に乗り越えたね。それは全て深い意味があったよね



ママにお花をあげたり、僕がどんなにママの事を愛しているかいったり。その気持ちに偽りのものはないよ。

ママの優しい声がいつも僕を安心させる。僕を気遣ってくれる言葉が、一日を始める際に僕を勇気づけてくれる。



僕に取ってママが世界で一番きれいな人だ。

子供だった僕も難しい年頃のティーンエージャーになったよ。

もう少ししたら巣立ちをして、成人の18さんになるよね。

ここまで育ててくれて本当に有り難う。

ママは、僕にとって一番のスターだ。

毎晩眺めているよ。

全てを教え与えてくれたね。もう少ししたら、僕も巣立ちができるよ。

でもね。ママを絶対見捨てたりしない。安心して。ママが誇りに思えるような息子になるよ。僕が一番の息子だと胸を張って云えるように。

ママ、、愛しているよ。言葉に出して言い尽くせないぐらい。

だから、ママの為に曲を作ったよ。そして、思いっきりハグしてあげたい。

ママ、ママのままでいて。ママは本当にすばらしいママだよ。ママには心が二つある。一つだけじゃない。もう一つはダイアモンドのように輝いている心だよ。

<3 <3

愛しているよ。大好き、ママ。何千倍も。
i love u... i love u... times one thousand

zion

母の愛

子供たち取っ手は、お母さんの存在は大変大きいです。お母さんは守り、食事を与え、無条件の愛で一生懸命子供たちの面倒を見ます。
皆さんもこの特別な日にお母さんの存在がどんなに大切かを伝えてください。電話やメールや、ハグで・・・。

お母さんの愛をの深さは計り知れないものがあります。子供たちの為だけを思い、沢山の事を犠牲にして子供たちに尽くします。
お母さんの愛は永遠です。
全てのお母さんたち、この『母の日』が愛で満ちあふれた日になりますように。
母としていろいろ学ばせてもらった事に感謝です。母として純粋に愛する事を学ばせてもらったのは、すばらしい奇跡とも云えるでしょう。

『母の日』おめでとう。
キスとはぐ
愛をこめて

カイヤ

from the days I called you mommy...today I call you mom

I know Im so big now, do u remember when I was the size of ur palm

in guam, I cried everyday, not being able to see ur beautiful face.

Having a sad life, trust me i got a taste.

but every second, every case, our time together, i never waste.

whether i bring u flowers.. or tell u i love u everyday

know that i always love u.... in every possible way

ur sweet voice that soothes my heart

or the kind words u say, always gives me a great start

ur face, one of the most beautiful things ive ever seen

i was once a kid, easier to raise, now im a teen

im almost leaving ur arms, im almost eighteen

but the fact u brought me this far

ur my number one star...

the star i look at everynight

uve given me evrything so far... im almost ready to fly away

ill never leave u though... dont worry its okay :)

ill make u so proud to call me ur son

ull be so proud to call me ur number one

mom i love u so much....but those words arent enough

thats y after i finish this song, im ready to give u a hug

never stop being urself... cuz u? ur amazing

cuz for u i have two hearts... one heart isnt enough.... ur a diamond

<3 <3

i love u... i love u... times one thousand

zion

a mothers love...

A mother means the world to her child, she protects, nourishes. loves and cares unconditionally..

On this special day show your mother how much she means to you...Call her , write her an email, give her a hug...

We will never be able to explain a mothers love the deep devotion, the endless sacrifices
made with complete unselfishness...

Nothing will ever destroy the love from your mother...

To all you mothers out there, I wish you a day filled with love...

We are so lucky to have the experience of being mothers, the love that is the purest form
a splendid miracle...

Happy Mothers Day...

Love,
kisses and hugs,
Caiya