別離

人生において最も悲しい事は、別れ。それは、誰もが経験する事よね。
別れにもいろいろある。愛する人たちとの死別、恋人との別れ・・・。
特にその中でも最も苦しいのは、愛する人との死別よね。

昨日突然とても親しい友達の死別を知ったの。彼の名前は、タカ。
タカと私はとても親しくて、私が去年の終わりにラスベガスにいた時も一緒だったワ。

彼は、私の運転手をしてくれたり、マネージャーだったり、最も信頼できる人だったの。とても大変で、途中でくじけそうになった時も、彼に支えられたおかげで、最後まで仕事をこなす事ができたワ。苦しいとき一緒に泣いてくれたワ。

ある晩の事タカが、私をラスベガスからアリゾナのセドナに連れて行ってくれたの。朝日を見せたかったって。それでとても元気づけられたの。

とても特別な人だったワ。

それから、お父さんが亡くなられたという事で、急いで名古屋に帰っていたったの。それからは、二回ほど日本に帰っていたみたい。

その間もあいにく仕事が忙しくて全然会えなかったの。彼に本当に会いたかったワ。

それから、昨日の突然の知らせ。本当に会えなかったのが、残念。

死別は、生きる事の大切さを改めて教えてくれるワ。タカ、貴方の魂が、永遠の永安の中にある事を祈ってます。貴方の精神は、いつも私たちの心の中に生きています。タカ、いろいろありがとうね。

じゃね、タカ。また会おうね。
心よりご冥福をお祈りしています。


$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ
タカ, 至恩、カイヤ ラスベガスで仕事ブレークのとき
みてね。。。

facebook


twitter


愛をこめて
カイヤ

Separation.
The hardest thing in life is the separation that every one of us has to face; separation
through death of someone very close to you, or losing lovers etc.

I lost a good friend yesterday. His name is Taka......

Taka and I were inseparable while I was shooting in Las Vegas the end of last year

... He was my driver, manager, and confidante. In fact he helped me

finish the job when at times I wanted to leave....When I would cry he would cry with me...

One night he drove me all through the night from Las Vegas to Sedona Arizona

to see the sunrise... He was a very special person to me...

When his father died in the middle of the job he had to rush back to Nagoya...He has come

back to Japan twice this year but our schedules were always to busy to meet....

.I really missed him....

I received the news he died yesterday,

I will really miss him............................

Separation teaches us how precious life is. May his soul be find eternal peace. His spirit

live forever in us.

So long Taka, I love you......till we meet again....

My prayers are with you and your family...


xoxo
Love,
Caiya