ちょっと真剣に…
ときどきちょっと真剣に考えます…
昨日の夜バラエティー番組があって、真剣にやってたわ…
その真剣さがときに誤解されて怖さにとられてしまう…
でも心の中で時々叫びたくなるの…
みんな私がどんな人間か誤解してる…
私は本当は怖ろしくもうるさくもない…それはテレビ中だけのこと…
エンターテイメントのための役作りしているにすぎないの…
私がひどい妻だってみんながいう度、混乱する…私はいつも結婚生活にベストを尽くしてきたし、子ども達の為に良い母親でいようと努力しているわ…
子供達が私の全て…彼らのためならどんなことでも出来る…
だから誰かかが子供たちを傷つける結果になるようなひどい事を言ったりした時は、本当の事を言いたいし、それは真実じゃなくて間違ってるって言いたい…
それはバラエティー番組にはふさわしくないかもしてないけど、みんなが私を誤解して見てることが私を悲しくさせるの…
昨日の夜は悲しくて良い仕事できなかった…大切なファンの皆さんに私という人間がとても誤解されて伝わってしまっているから
どうしたらいいの…
他人がどう思うかなんて気にしないほうがいいけど、でもエンターテイナーとして楽しませなきゃいけないし…
私がどんな人かってこと、私は知ってる…子供たちも…親友も…
でも、世界中の人みんなに知ってもらわなくてもいいのよね…

ときどき、何が大切かってことを見失ってしまう…
そして私の中の小さな声が、お願い、信じてって叫ぶの…
昨日の夜は良い勉強になったわ…みんながそう思いたいなら悲しいけど受け入れるしかないってこと…
でも、ファンの皆さんには、真実の私を知ってほしい。私が誰かってことも、どう生きたいかってことも。絶対に変わることはないから…
また一つ学ばせてもらいました…ありがとう…

A little too serious

Sometimes I am a little too serious...


I did a variety show last night and I got a little too serious...

some people take that seriousness as being scary...

But inside I want to scream sometimes...

People really misunderstand who I really am....

I am not a scary noisy person... that is an act for TV...

That is a role I play for entertainment...

When people say I am or was a terrible wife that upsets me.... I tried my very best

to make my marriage work and I always try to be the best mother I can.

My children mean the world to me....I would do anything for them....

So when I get attacked or people touch that sensitive side I want to tell the truth and

say NO THAT IS NOT TRUE YOU HAVE IT WRONG>>>

But that is not how a tv program should be it is for entertainment and it upsets me when
people

believe what they see.....

I did not do a good job last night because I let my self get upset by what others think I am..

I lost me.....

I should not care what people think but should just have fun when I am doing it be
entertaining....

I know who I am ...my kids know who I am.... and my close friends know wHo I am/// the whole world

does not have to know...


sometimes I lose sight of what is important...

and a little voice inside of me says PLEASE BELIEVE ME.....

I leaned a really great lesson last night/// It is okay to let people

believe what they want.....

It will never change who I am as a person or how I want to live my life.....

thanks for the lesson...

xoxo
Caiya