六本木…ってこわいところ…

私が友達とバーから出てきた時に、バーにいた人たちが同時に出てきたの…

それから次の店でも同じ人たちがまたいたのよ…何かおかしいって思ったわ…でも友達とおしゃべりを続けたわ…

私がその店から出てくる時男性が私のところにきて言ったの…ずっと私の写真を撮ってたって…

私の友達はすぐに彼に抗議して私の写真を撮っていた2つのカメラを取り上げてくれた…

彼は怖がって写真について嘘をつき、私の友達は全て削除されていたことに気づいたの…

不気味…怖い…

あなたの周りのことをいつも知らないうちにチェックしているなんて思わないでしょ…

日本はとても安全だから気持ちが緩んでる時があるわよね…

でもこのことが大事なことを教えてくれたわ…偶然はない。。。

私はこれからもっと自分の周りの事に気を付けなくちゃいけないわね…

Roppongi... a scary place...

I came out of a bar with my friends and there was a guy who was in the bar that came out at the same time as us..

Then at the next place the same guy was there again.. I thought that is strange...but continued talking with my friends...

When we came out of that place a guy came up to me and said a guy has been taking your pictures all night...

My friend immediately started to fight with him and took his 2 cameras which had my pictures on them....

He was scared and lied about the pictures and my friend made sure they were all erased....

Weird....Scary......

You never know who is around unless you always check your surroundings...

In Japan we sometimes are very relaxed because it is pretty safe...

But this taught me a valuable lesson..

there is never a coincidence....

I will be more aware from now on what is going on around me..

xoxo
Caiya