昨夜、麻世のギャラリーのオープニングに行って来ました…

日産ビルの8階にできたのよ…

とっても印象的だったわ…

私は彼にサプライズしようと思って行ったのに、もうサプライズされてたわ…

とてもたくさんのゲストとお花の道があったんだもん…

彼の作品は素晴らしくて、彼は本当に才能に溢れているわ…

私はアートギャラリーを開くことで彼の夢が一つ叶った事が本当に嬉しい…

麻世の進む道…

私は本当に幸せよ…あなたにふさわしいわ…

おめでとうーーー!!!

これが最初の一歩になることを祈っているわ…

描き続けてね…

ところで……

一枚の絵が私のように見えたの…

私の瞳はブルーじゃなくてグリーンだからきっと私に近づけたのね…

なんて(笑) 冗談よ…
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


I went to Mayo`s gallery opening in Ginza last night....

It was at the Nissan Building on the 8th floor...

WOW pretty impressive....

I wanted to go and surprise him... he seemed surprised...

There was quite a few people and loads of flowers..

HIs artwork was amazing he is so talented....

I am so glad one of his dreams came true of having his art in

a gallery..

Way to go Mayo.....

I am so happy for you...you deserve it....

Congratulations!!!!

I hope this is just one step of getting your art out there.....

keep drawing...

BUT........
one of the pictures that is suppose to me .....

My eyes are GREEN not BLUE maybe you should take a closer look........

LOL just kidding.....

xoxo
Caiya