姉妹対決 パート3

最終対決は私の大っ好きなバスケットボールに決めたの…

私はスポーツの中でバスケットボールが好きで、ときどきプレーするの…

至恩と私 vs クリスタルとトム

195cmもあるトムはプロのバスケットボール選手なの

クリスタルは158cmで小さいから…まるで少女みたいにシュートするのよ
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

私は175cmだからクリスタルにマークされても楽勝で、彼女にはちょっと大変だよね…

至恩は179cmだから…



そう‼‼‼

やった

打ち勝ったの

至恩と私は8対5で勝ったのよ…

イエーイ
楽しみは続く…



Sisters Battle
Part 3
I decided to choose our final battle in the sport I LOVE, basketball..
MY favorite sport is basketball, and play often..
So it was Zion and I versus Crystal and Tom..
Standing at 195cm, Tom was proffessional basketball player
Crystal is just a little thing standing at 158cm...AND she shoots
like a girl......
Since Crystal was guarding me I was pretty much open standing at 175 cm it is a little hard to guard me..
Zion stands at 179 cm...
YES!!!!!!
WE CAME
WE SAW
WE CONQUERED
Zion and I won 8 to 5....

YEAH YEAH
and the fun continues..

xoxo
Caiya