彼は去年8月にサッカーで右腕骨折したが、今年はロングボードで左腕骨折した・・・

男の子なら誰でも何回かそういう事故に遭うとは分かってるが、しかし彼はあまりにも活発しすぎたわ

だから、いつもいつも事故に見舞われてる・・・

私は今年カリフォルニアで一週間仕事をするという大変素晴らしい機会をいただいてので、至恩と一緒に海とアウトドアを楽しむために彼をそこに連れていくと決めた!!

私たちはパラセイリング、ロッククライミング、サーフィンなどいろいろ計画した・・・

私たちふたりはいつも一緒に活発的に活動してる。この点で私たちは非常に似てます。

で話は変わるが、救急病棟に向かう途中で、彼が最初に口にした言葉は、「骨折したくない!!!ママ、お願いよ」

ひとりの母親として、息子が苦しまないように私はなんでもしてあげたい

なぜなら、彼が苦しんでる姿を見ると、私もこころが痛むから・・・

でもよくよく考えたら、彼の成長のために時にはそのような痛みも必要かもしれない。だから親も過保護すぎてはいけないと気づいた。

まぁ 残念なことに、結局、骨折した・・・

彼は今すごく落ち込んでて、計画したアメリカの旅ももう行きたくないって言ってる。

私はとてもポジティブな人だから、今回の事故で私たちはもっと違う方法で一緒に活動できるチャンスとなるかもしれないと考えてる。

私は今できるだけ彼の骨折した腕に負担がかからないような、しかも素晴らしい思い出になるようなイベントを計画してる。

私たちは一緒にサファリパークや動物園、水族館などに行ける。私はこれらのことについて話すことでもうすでにわくわくしてるわ。

みんなから何かいい提案がありますか?

もしあったらぜひ教えてね~

あなた計画したことが何らかのことで急にキャンセルせざるを得ないような経験ありますか?

そして計画を変更したあとは、前よりもいい結果になったかな?

それとももっと悪くなったのか・・・

私は今回のアクシデントを通じもう一度自分をふりかえり考えた、今回のことが起きたのもきっと何かの原因があるとおもう・・・ 自分の人生の中できっと深い意味がある。。。いま。。。


Zion broke his arm yesterday.....

Last year in August he broke his right arm...playing soccer..

This year his left arm....riding his long board......

It is all part of being a boy, I know but he has always but active......

therefore there are accidents bond to happen...

BUT this year I have an incredible opportunity to do a job in CA for a week

and I decided to take him with me to enjoy the ocean and the outdoors..

We planned on para sailing, rock climbing, surfing and loads of other things....

We have always bonded do activities together... We are so much alike in this respect...

The first thing he said on the way to the emergency....please do not let it be broken, mama...

AS a mother I want to do everything possible so my children do not suffer.......

It always hurts me more than them to see them in pain.......

But sometimes it is impossible to take all the pain away and not good for their growth....

Unfortunately, It was broken........

He is so depressed he does not want to go to USA now....

I am a very positive person so I think it is a great opportunity to bond with my son in a different way..

I am planning things to do that do not require his arm and will create even better memories....

We will go on a safari, the zoo, aquarium.. I am getting so excited talking about it......

Does anybody have any other suggestions what we can do??

I would love any and all your ideas...

Has this ever happened to you when your plans did not go as planned??

Did it turn out better than expected??

Or worse??

I think everything happens for a reason......

xoxo
Caiya