Happy Father`s Day!!!
父の日 おめでとう!!

私は小さい頃は、パパッ子だった!!
I was a real daddy`s girl when I was little...
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


どこに行くにも、いっつもパパと一緒だった!!
I went everywhere with my father..

今は一緒にいない。。。
He is no longer with me...

今は天国で私を見守っています。
He is in Heaven watching over me.....

パパ! ありがとう!いま私がいるのも全てあなたのおかげです。いつも感謝しています!
Thank you for making me the person I am today, Dad..

あなたの愛は私の人生で尊く大切な宝物。。。
Your love was the most precious thing in my life...

パパ 寂しいなあ~
I miss you Dad.
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


みんなのお父さんたちに。。。父の日おめでとう。。。
Happy Fathers Day to all you Dad`s out there...

特別に今日はお父さんへの用意はありますか??
Any special plans for today??

xoxoラブラブ!
Caiyaキスマーク