アメリカで議員のワイナー氏が自分自身の不適切な写真をツイッターやフェースブックなどを介して6人の女性に送ったスキャンダルについて、あなたはもう知ってますよね?!
彼は国務長官ヒラリークリントンの側近Huma Abedinと結婚してる。
しかも、Huma Abedinは今一人目の赤ちゃんを妊娠中です。。。
ワイナー氏はそれらの女性とソーシャルネットワークでのつながりしか持っていない。。。

私の友人は、ワイナー氏の行為は浮気と同じだと主張してる。
私はそう思わないが。。。
私は彼がやったことは無害だと思うわ。しかも彼はそれの女性とあうつもりもなかった。
とても愚かな行為だと思うが、でも浮気とは違うと私は思う。

あなたはどう思いますか?
それは浮気ですか?


$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


I am sure you heard about the scandal in America with Representative Mr. Weiner sending
inappropriate pictures of himself via twitter and facebook to six women...
He is married to Huma Abedin, a top aide to Secretary of State Hillary Rodham Clinton.
She is also pregnant with their first child.
He had no contact with these women except for social networks....

My friend insists this is the same as cheating...
I don`t think so...
I think it is harmless and he had no intention of meeting these women...
A very stupid decision on his part but not cheating from my point of view...

What do you think???
Cheating??
Not Cheating??

Love to hear your point of view...
xoxo
Caiya