サプライズ
My Surprise

ドキドキたくさんの誕生日メッセージをほんとにありがとう

誕生日パーティーケーキ
Birthday Party

息子Zionと友人たちが私のためにサプライズ誕生日パーティーを計画した。
My son Zion and a few of my friends decided to throw me a Surprise Birthday Party...

本当に驚いたわ。断食以来こんなに驚いたのが初めてかも。。。
WOW was I surprised...especially since I am still fasting and only drinking water...

去年のサプライズパーティーにわたし!!なんと一時間にも遅れた。だから今年は、先にわたしが着くように彼らが仕掛けた。わたしも何も知らないまま、そこに座って待つだけ。。。
Last year I was an hour late to my own surprise party so this year my friends made me go to my party
first.....I was the one waiting for a supposedly job....

ゲストの中にシンガーのMasayuku Hattoriもいた。彼は歌とギターを披露した。
They had a singer Masayuki Hattori who played the guitar and sang...

ゲストたちはいろんところから来た。一番遠くから来た人は新潟からわざわざ来た。
Guest came from all over, the farthest being Nigata...

彼の話によると、料理はとても美味しかった!ワインもとても美味しかった!!!
The food was great THEY SAID The wine was even better THEY SAID

誕生日ケーキもすごく美味しそうだった!
The cake looked SO SO SO DELICIOUS..........
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


でも、わたしには気功水しかなかった。
BUT I had my QIGONG water...........

でもでも、仲間や友人や息子は本当に素敵だったわ。
But the COMPANY, my friends, and, my son WERE FANTASTIC........

みんな~素敵な誕生日パーティー、本当にありがとう!みんなのこと大好きだわ。
Thanks GUYS, I LOVE YOU.............

あなたも素敵なサプライズをされたことはありますか?
Have you ever had a fantastic surprise????


$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ
$caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

To surprises合格
xoxoラブラブ!
Caiyaキスマーク