テレビはエンターテイメントのためです

私は何回も何回も言ったが、テレビで私をみる人たちにとって、私はあまりいい人じゃない。
また私は川崎麻世に対してもそんなにうるさく、厳しくしていない。
私がどんな人間なのか、私をテレビでしか見たことない人はまったく知らない!
私はエンターテイナーだが、しかしそれだけじゃない。
秘密を一つ教えてあげるわ。
テレビは真実じゃない!とても残念だけど、しかしそれは本当のこと。
テレビはエンターテイメントのためです。あなたを笑わせたり、泣かせたり、いろんな感情を感じさせるためのものだ。
私たちは自分の役を演じることで生活をたてている。みんないい人を演じることはできない、必ず誰かは悪い人を演じなければならない。
これは悪人のいない映画と同じだよ。悪人がいなければストーリーもない。
誤解しないでね。私は自分のやってる仕事が好きじゃないって言ってるのではない。
私は自分の仕事が大好きだ。
でも、もし皆は、テレビはテレビ、テレビでやってることをそんなに真剣に受け止めなければ、すべてがもっと簡単になるはず。
私を勝手に評価しないでくださいね。なぜなら、私は自分の役割を果たしてるにしかすぎないから。
テレビはいろんなもので成り立っている。作家、ディレクタープロデューサー、スポンサー俳優、脚本など。。。。
自分が思うがままに話したり、芝居したりすることはできない。なぜなら、ミーティングや脚本に従わなければいけないから。
私はほかの国でテレビをやったこともある。しかしそこでは誰もが私のプライベートについてうるさくいう人はない。
なぜなら~
彼は知ってる。テレビは私の仕事だが、私の生活のすべてじゃない。
今度、あなたがテレビをつけて、笑ったり、泣いたり、楽しんだりするのはいいけど。。。しかし勝手に評価しないでくださいね。私たちは評価されるためにテレビをやってるわけじゃないから。

もっといいのは、テレビを消して自分の生活を楽しむことね。
テレビは一日に1時間みれば十分よ。

TV is for entertainment
I can not tell you how many times I get told that I am not a nice person from people who watch me on TV.
Or that I should not be so noisy or mean to Mayo Kawasaki.
They have no idea who I am in my personal life. I am entertainer but also a whole lot more.
Let me let you in on a huge secret....TV is not real....Sorry there it is.
TV is for entertainment. It is to make you laugh, cry and feel all sorts of emotions.
We are paid to ACT out a role... Not everybody can be the good guy somebody has to be bad.
It is like having a movie with no villain if everyone is nice there is no story.
Do not get me wrong I am not saying I do not like what I do. I love my job but it would be so much
easier if everyone would just let TV be TV and not take it so seriously...
Do not judge me because I am playing a part.
A lot goes in to TV. TV has writers, directors, producers, sponsors ,actors, and scripts etc..
We just do not go and say what is on our mind there are meetings and scripts to follow.
I have done TV in other countries but I have never been approached by someone
telling me what to do in my personal life. Why?? They understand it is my job not my life.
Next time you turn on the TV laugh, cry, enjoy, be entertained... but DO NOT JUDGE...
That is not the purpose of what we do. Or better turn off the TV and make your life happen.
1 hour a day of TV is enough.....
Enjoy your life..合格
xoxoラブラブ!
Caiyaキスマーク

見てね

音譜TBS「奇跡ゲッター ブットバース」

OA: 5月21日(土)19:55~20:50