突然、電話が鳴った電話
The Telephone Rang

ある日曜の朝に、何年前に知り合ったすばらしい友人から突然電話がかかってきた。
An amazing friend who I have known for many years called me out of the blue on Sunday morning.
「今夜は東京にいる。ぜひ君と話したい」と電話の中で彼が言った。
本当にサプライズだったわよ。
He told me he was in Tokyo for the night and wanted to talk. What a great surprise...
私は彼との五年ぶりの再会にすこし興奮してたが、もしかしたら話が弾まないのではないかという不安もあった。
I hadn`t seen in about 5 years so I was a little excited and also nervous about the thought of catching up...
でも実際、彼にあって、話がすごく盛り上がった。まったく五年間の空白を感じないまま私たち何時間も話した。
But the minute we met the conversation just flowed, it was like he never left....we spoke for hours.......
その翌日、彼はLAに戻る予定、私も仕事で沖縄に行かなければならないが、私たちは、これかれも連絡取り合おうねと約束した。
Even though he had only that night since he was flying back to LA and I had to go to Okinawa for location we promised to stay in touch...
あなたもこのような友人ありますか?何年間も連絡しなかったけど、再会した時にまったくその間の空白を感じないような。
Do you have someone in your life that no matter how much time passes without getting together the minute you meet its like no time has passed by at all???
もしあれば、ぜひその人を大事にしてね~~
That is a connection worth holding on to.....

そして
見てね
http://www.ustream.tv/recorded/14786016

Happy Surprisesドキドキ
xoxoべーっだ!
Caiyaキスマーク