私の初恋ドキドキ

ファーストキスと同じように、私の初恋もとても早かった。
そのとき、私が9歳、四年生で、初恋の相手は10歳で五年生でした。
彼はとても背が高くて、ブロードヘアで、あなたが見たことのないようなあおい瞳をしてる。

caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ
私の初恋 ジェフ

私のあたまの中は彼でいっぱいでした。そしてランチの時間がいつも待ち遠しい。なせなぜ、そのときだけ彼をじっと見つめることができるから。
その頃、彼は赤いコンバースの靴を持っていた。私は彼とおそろいの靴が欲しくて、同じ靴を探しに、ママをいろんなところに行かせた。。。
そして、私が10歳のとき、初めてのラブレーターを彼に書いた。それを噴水の前で彼に渡した。
彼はいつも私より一学年上でした。私より一年はやい中学校に入って、一年はやく高校に入って、そして私卒業もいつも私より一年はやかった。
高校の時、彼は運動部にいた。そのため、私もいろんな競技に挑戦してた。
クロスカントリー、バスケットボール、バレーボール、トラックなも全部試した。すべては彼の注意を引くためだった。
そして、ある日、やっと彼が私の存在に気づいた!私たちはいろんな話をしはじめ、とても仲良くなった。
caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ
ジェフとカイヤ

私が彼にダンスパーティーにも誘われ、私たちは三年間ずっと一緒に参加してた。。。さらに、彼は私のすべての試合を見に来て、私を応援してた。。。。。彼が私の一番の親友でした。。。。
で、私が当時ニューヨークでもっともいいエージェンシーにモデルとしてスカウトされたとき、両親が強く反対してたが、最後、私の両親を説得したのも彼でした。
私が最初に得たとてもビッグな仕事はイタリアのヴォーグの仕事でした。

caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ
カイヤ/ヴォーグ Caiya in Vogue

彼がわざわざイタリアまで祝いに来て、そして、私をフィレンツェに連れて、そこで私にプロポーズをした。
もちろん、私はすぐイエス!と答えた。そして、私たちはウェディング・ナイトまでセックスしないと決めた。(もちろんその日はもう永遠に来ない。。。。)
その後、私はモデルの仕事のために、世界中のいろんなところに行ってた。仕事が忙しくて、もちろん休みの日もない、同じところに長く滞在することもない。彼は私と数時間だけ一緒にいるために、いろんなところについて来た。。。。
ある日、私がふっと気づいたんだ。このような生活が彼にとっては公平じゃないと。彼はずっと私のために尽くして来た。彼は私の誕生日やホリディを毎回欠かさず祝ってくれてた。。。。
「仕事するのをやめて!」などのことは、一回も言われたことがない。
本当に完璧な彼氏だった。。。。。。
今でも私は彼をことを覚えている。。。。
初恋の人と最後まで結ばれた人は滅多にいないと思うが、しかし、決してお互いのことを忘れることもない。。。。
本当に素晴らしいメモリーでしたわ。

caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ
ジェフ Jeff

あなたの初恋はいつですか?
それは誰と?
あなたは今でもその人のことを覚えてますか?

愛は素晴らしい~

My First Love
As with my first kiss I started my first love very young too.
I was 9 years old in the 4th grade and he was 10 years old in the 5th grade.
He was so tall with blond white hair and the bluest eyes you have ever seen.
He was all I could think about and I could not wait for it to be lunch so I could stare at him.
He had red converse shoes and I made my mom go everywhere in search of those shoes, so I could get the same pair.
I wrote him my first love letter and gave it to him at the water fountain at 10 years old.
As we grew up, him always in one class ahead of me ...going on to Jr. High before me and then again in
High School ahead leaving me behind in Jr. High. I never forgot him...thinking and knowing one day he would be my boyfriend.
Then in High School him being an athlete I tried out for everything he did. Cross Country, basketball, volleyball, track and even Pom pom just to
show him I was a girl you know....
then came the day he finally noticed me and from that day we started talking we were inseparable...........
He asked me to Prom and we went 3 years in a row............He came to all my games to cheer me on........
He was my best friend.........
When I was scouted to be a model by the best agency in New York my parents refusing to let me go he convinced them that it was okay..........
When I got my first big job for Italian Vogue he flew to Italy to congratulate me by taking me to Florence and proposing.
Of course, I said yes and we decided to remain virgins until our wedding night..(That day of course never came......)
But me traveling all over the world modeling never in one place for very long with no holidays made if rough.. He tried his best flying all over just to spend hours with me only to fly back......
Then one day I realized that the life we were living wasn`t fair to him...He was so completely devoted never missing my birthday or holidays......
Never once asking me to give up my career to be with him.....The perfect boyfriend........
Today always reminds me of him......
Rarely do our first loves last but we never forget them..........
What wonderful memories they are..........
When was your first love????
With who??
Do you still think about him of her????

love is greatドキドキ
xoxo ラブラブ!
Caiyaキスマーク