笑って痩せよ
Laugh to a thinner you

 
知ってますかはてなマーク笑うことでカロリーが消費されるのよビックリマーク
Did you know you can laugh away caloriesはてなマーク
最近の研究によると、笑うことでエネルギーの消費量が10~20パーセント増加し、また心拍数も上がるよグッド!.
Well you can, a recent studies shows that laughing raises energy expenditure and increases heart rate by 10 to 20 percentべーっだ!.
一日に10分間笑うと、10~40カロリーを消費することができる!!
Laughing for 10 minutes a day can burn 10 to 40 calories!!
計算してみて毎日日40カロリーで、なんと一年間で14600カロリーが消費されるのよ!
So if you do your math at 40 calories everyday of laughing that is 14,600 of 8.8 kilos a year.
笑うことは私たちの気持ちをよくしてくれるだけでなく、私たちのウエストのサイズを下げることも出来るよ!
Laughing not only makes us feel good it is good for our waistline.
準備はもう出来てるはず!はやく楽しくなれ!いっぱい笑おう!
What are you waiting for get happy and start laughing.
みてねキスマークカイヤのダイエット92日目&被災地ボランティア
http://www.ustream.tv/recorded/14150862


caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

Happy Laughing
xoxo
Caiya