最近リピートで聞いてる曲があるんだけど
それは オリアンティの Accourding to youって言う歌。ニコニコ音譜
この曲を聞いたらなんかポジティブになっちゃう。アップ
キャッチーだし歌詞のメッセージもいいから聞いてみて。グッド!音譜

日本語訳 ORIANTHI【According to You】

あなたによれば あたしってバカで
使えなくて 何もまともにできない
あなたが言うには あたしは扱いにくくて
見栄っぱりで すぐ心変わりする

ドレスだって上手に着れないし いつも遅刻
それさえなければうまくいくのに
あなたが言うには あなたが言うには

でもね あの人によれば
あたしはキレイだし すごいって
あたしのことばかり考えてるって
彼が言うには あたしはおもしろくて
魅力的で 理想どおりの女

何もかも正反対でしょ もうとめられない
だって失うものなんてない
あの人 ほんとに あたしと違う人に夢中なの

だけどあなたによれば あたしは退屈な女で
気分屋で 人前になんか出せない
あなたによれば ジョークがつまんないのは
先にオチを言っちゃうから

しかも集中力がない 唯一 耐えてくれるのは
あなただけなんでしょ
あなたが言うには  あなたが言うには

いつも大事にされたいの 愛されたい 嫌われたくない
ねえ どうして彼みたいな目で あたしを見てくれないの

あたしに言わせりゃ バカなのはあなた
使えないし 何もまともにできない

だけど、彼によると
私は美しく
素晴らしく
彼は、私のことばかり考えている
彼によると
私はおもしろくて
魅力的
彼がこれまでに望んだすべてだ
すべては反対で
私は彼を止める気にもならない

だから、私が何を失わなければならないか教えて
彼は、本当ではない私に夢中って
あなたによると
あなたによると
あなたによると
私はばかで
役立たず
何もちゃんとできない











Orianthi - According To You Lyrics

The song I can't help but listening to on repeat lately is According To You by Orianthi.
It makes me feel positive and energetic.
It's catchy and the meaning to the lyrics are good,
you should try listening to it.




Orianthi - According To You Lyrics.


According to you
I’m stupid,
I’m useless,
I can’t do anything right.
According to you
I’m difficult,
hard to please,
forever changing my mind.
I’m a mess in a dress,
can’t show up on time,
even if it would save my life.
According to you. According to you.
But according to him
I’m beautiful,
incredible,
he can’t get me out of his head.
According to him
I’m funny,
irresistible,
everything he ever wanted.
Everything is opposite,
I don’t feel like stopping it,
so baby tell me what I got to lose.
He’s into me for everything I’m not,
according to you.
According to you
I’m boring,
I’m moody,
you can’t take me any place.
According to you
I suck at telling jokes cause I always give it away.
I’m the girl with the worst attention span;
you’re the boy who puts up with it.
According to you. According to you.
But according to him
I’m beautiful,
incredible,
he can’t get me out of his head.
According to him
I’m funny,
irresistible,
everything he ever wanted.
Everything is opposite,
I don’t feel like stopping it,
so baby tell me what I got to lose.
He’s into me for everything I’m not,
according to you.
I need to feel appreciated,
like I’m not hated. oh no
Why can’t you see me through his eyes?
It’s too bad you’re making me dizz-ay
According to me
you’re stupid,
you’re useless,
you can’t do anything right.
But according to him
I’m beautiful,
incredible,
he can’t get me out of his head.
According to him
I’m funny,
irresistible,
everything he ever wanted.
Everything is opposite,
I don’t feel like stopping it,
baby tell me what I got to lose.
He’s into me for everything I’m not,
according to you. [you, you]
According to you. [you, you]
According to you
I’m stupid,
I’m useless,
I can’t do anything right