咳・・・ゴホゴホガーン

子供女の子の頃ぜんそくに悩まされていて、
何度か死にそうになったことがあります・・・咳をし過ぎて肺に空気がなくなって、大量の血を吐き出してしまったっていう、ちょっと怖い体験でした。
私のママドキドキはいつも私に薬じゃなくて、自然治癒力を高める方法で回復するように処置してくれたのを覚えています。
ママラブラブが私を出産するときに、へその緒が首に巻き付いていて、死産だと宣告されたそうですが、お医者様が蘇生措置を施してくれて、生き返ったそうです。出生時の私の体重は2キロ以下、ペーパータオルで全身を覆うことが出来るほど小さかったそうです。そして、へその緒が首に巻き付いていたことによって、肺の機能がとても弱かったそうです。
ネイティブアメリカンのスー族出身の私のママはドキドキ自然治癒を信じています。ママがいつもハーブやローションを使って、私の治療をしてくれていました。そして、私が10歳の時に、喘息の発作が止まったんです音譜。動物達と一緒に育てられたし、いろんなスポーツをして、本当にアクティブな子供時代を過ごしましたラブラブ!

ついこの間まで姿を潜めていた喘息が、復活して、息をするのが辛いときがあります。私の猫Danielにゃーが、一緒に眠りたがるのが原因かもしれません。。。。Danielは古参の猫で、以前の飼い主に虐待された過去がある猫です。(Enough Love to go aroundを見てくださいね)私が寝室からDanielを追い出そうとすると、ドキドキ傷ついた表情で私のことを見るんです。。。。ハートブレイク僕のことを愛してないの?って言われている気がして・・・ついつい負けてしまうんです。でも、この可愛い顔をみてよ!!!そして、私はゴホゴホと咳き込み続けてしまうんです汗


caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

Title* Coughingガーン
When I was a little girl女の子I had really bad asthma on several occasions I almost lost my life to losing air in my lungs to the point of coughing up massive blood.
My mom always came to my rescue by insisting on no medication and finding the natural solutions to getting healthyニコニコ.
When my mother was giving birth to me the cord was wrapped around my neck and I was declared dead at birth but the Dr. revived me. Having the cord around my neck
made me very small less than 2 kilos and a small hand towel could cover my whole body.....Also making my lungs very weak....
My motherドキドキ being Native American, Sioux believed in natural medicine. She treated me with many natural herbs and lotions and when I was 10 I stopped having asthma
attacks altogether........ I was raised with animals doing lots of sports living a normal active childhood......ラブラブ
Recently my asthma has returned and it is difficult to get my breath at times......I think it may be the fact that Daniel にゃーinsists on sleeping with me.....He is my oldest cat
and was abused by previous owners ( Previous Blog Enough Love to go around). When I try to remove him from my room I get a look of pure shockむっ...... His face saying just love
me....ドキドキ I can`t help it I usually give in..... I know but look at this face........ Then I usual can not stop coughing.....汗