魔法ミシンクラブ!!
今日、厚木に仕事の関係で行ってきました。そこで、スバラシイ!洋裁の先生、Fujino Shingai先生に会いましたグッド!!!。先生はご自分の仕事に非常に情熱を傾けていらっしゃいます。私が写真で着ているショールは、先生がたった20分走る人自転車目で作ってくださいました。先生は生徒さんたちに、2時間以内に出来上がる作品の作り方を教えています。先生のように作品を手早く仕上げるには、数々の秘密のテクニックがあるようです。私も教室に通おうかな。。。メモチューリップオレンジチューリップピンクチョキラブラブ!

caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ
Title* Sewing Machine Magicクラブ!!
Today I went to Atsugi for my job where I met this incredible sewing teacher, Ms. Fujino Shingai. She has amazing passion for her workグッド!!!. The shawl I am wearing in the picture she made in 20 minutes. She teaches people to make most things in 2 hours. She has many secrets for making things quickly. I am thinking about taking some classesメモチューリップピンクチューリップオレンジチョキラブラブ!