孤児院のクリスマスイヴ

私達は毎年、クリスマスイヴに、小百合の寮にいるもう一つの家族に会いに行きます。ドキドキこの季節は子供達がどれくらい成長しているか楽しみでなりません。
今年は、孤児院までの道のりがかなり変わっていて、迷ってしまい、ミサに参加することが出来ませんでしたが、パーティーには何とか間に合いました!!!子供たちとは腕相撲やゲームをして遊びます。べーっだ!と腕相撲をしたのですが、何と!彼に負けてしまいました。。。一年でこんなに強くなるなんて!!
私はここの子供達が大好きで、いつも楽しませてもらっています。グッド!
毎年私たちと一緒にクリスマスを過ごしてくれて、本当にありがとう。来年まで待てないよ。。。。。。。。。。。。。。。ラブラブ!

caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ
Title* Christmas Eve Orphanage
Every Christmas we go to see our extended family….The children at Sayuri no ryou.ドキドキ
We look forward to this time of year to see how the children have grown.ニコニコ
This year the road to there had changed so much I was lost and actually didn`t
get to go the mass but made in time for the celebration.あせる
Every year I arm wrestle with the kids and play games.
This year I actually lost to Hiroki who had got amazingly strong in 1 year.グッド!
I love these kids so very much and always enjoy myself so much…..
Thanks for letting my family celebrate every year with all of you.ラブラブ!
I can`t wait till next year…….目.