今朝
ウェンズデーの陣痛で起きました。

もう子犬たちが生まれるのかと思い急いで動物病院に運転しました。DASH!

運転の最中にも五分おきの陣痛。。。震えるウェンズデー。。。汗

恵斗と至恩を妊娠してる時を思い出して私まで体が痛くなってしまいましたショック!あせるあせる

動物病院に着いたころには私が赤ちゃんを産むのかと思ってしまったぐらいです。えっ

ウェンズデーの痛みがどうにかしてなくなったらいいのにと祈りました。

にしむら先生が子犬はできるだけ長い間おなかにいるほうが良いといいました。

5日間だけ未熟でも人間に相すると一ヶ月ぐらいなそうです。

だから毎日がとても重要です。う

あっビックリマーク そうだビックリマーク 子犬は四匹という事が分かりました!!ラブラブ!ドキドキ

今夜普通に生むか
手術で生むかきめます。。

私はとっても心配です。。。しょぼんハートブレイクでもウェンズデー今日は入院です。

無事に四匹のちっちゃい太郎くんたちが生まれますように。。。わんわんわんわんわんわんわんわん

四匹写真で見えますかはてなマークはてなマーク ちゃんと背骨と頭が見えるアップ

とってもたのしみ星



caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ


caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ



Big News!!!!!!!

This morning I woke up to Wednesday having contractions….. Thinking the baby was coming I panicked and started

driving to the hospital. As I was driving she was getting contractions every 5 minutes and her whole body started to

tense up and shake. I started to think of when I had Keito and Shion and my body started to hurt. By the time I got to the

hospital I thought I was having a baby. I just wanted to take Wednesday`s pain away.

Dr. Nishimura said the babies should stay inside as long as possible. Just 5 days premature is like a month premature when you compare it to a human. So everyday is so crucial for the puppies. That’s right puppies we find out there are 4…. Can you believe it???????

Tonight we will decide if she should have a C section. If she can`t deliver the babies naturally they will operate…..

I am so worried about her. I hated to leave her at the hospital but its safer for her……….

Please pray for my baby Wednesday safety and her 4 Taro kuns…….

Can you see the babies in the picture??? Its so clear their heads and backbones……….

We are so excited!!!!!!!!!!!!