私は生まれてから1度しかコーヒーを飲んだことがありませんでした。

初めて飲んだとき、眠れなくなって少し怖かったんです!!


でも、先日ステキなカフェで待ち合わせをしている時、


オーナーがハートの書いたコーヒーをだしてくれたんです。。。。。ステキでしょ??


caiyaオフィシャルブログ MAJI-Caiya Powered by アメブロ

何か意味があるのかな???

考えすぎ???

期待しちゃっていいかな???


人生2度目のコーヒーを飲みました!



悪くない!!!


多分今までエネルギーを持ちすぎてたからカフェインを体が必要としなかったのかも。


あっでもちょっとコーヒーが好きになっちゃいました。


これからはコーヒー飲みます^^♪


Coffee

I have never had coffee in my life except for once and it made me way to energetic it was a little scary!! But today I am this really nice cafe waiting and the owner gave me coffee with a heart.... Sweet huh...
Does that mean something?? Am I thinking way to much??? Always hope right???
So for the second time in my life I will drink coffee!! NOT BAD!!!
As you probably know I have way to much energy naturally so I have never needed caffeine....
Oh, but I kind of like it maybe I will be a coffee drinker.........